Las CAAC de Cuenca premiadas por el Consejo Social de la UCLM

El Consejo Social de la Universidad de Castilla-La Mancha nos ha otorgado una mención especial con motivo de los premios ‘Reconocidos 2015’.

“()… por constituir un patrimonio y recursos inigualables en torno al arte contemporáneo, no solo español, sino también a nivel mundial, enriqueciendo el acervo cultural y artístico de la UCLM”.

Ver Noticia en UCLM

The Social Council of the University of Castilla-La Mancha has awarded the CAAC with a special mention on the occasion of the awards ‘Recognized 2015’

‘()…  as constituting an unmatched heritage and resources around contemporary art, not only in Spain, but also all over the world, enriching the cultural and artistic heritage of the UCLM”.

Watch News in UCLM

By | 2016-11-08T11:20:12+00:00 9:38 am|Sin comentarios